Na 2. tekmi pokalnega tekmovanja v DUO sistemu v ju-jitsu v Sevnici 8. 11. 2014 je Anja Lužar (6. a) v paru osvojila zlato medaljo, Jan Orehov (5. a) pa se je v kategoriji mešanih parov 9-10 let s prepričljivim naskokom zavihtel na najvišjo stopničko.
Za dosežen uspeh jima čestitamo.
V četrtek, 6. 11. 2014, smo imeli četrtošolci tehniški dan – Magneti, magnetizem in kompas. Učenci smo nekaj občutkov strnili v spodnjih mislih:
»Delali smo različne poskuse. Najbolj mi je bila všeč izdelava proge za smučarja. Vozili smo ga s pomočjo magneta. Izdelali smo tudi kompas. Precej smo se zabavali.« – Neja Rojc, 4. a
»Danes smo naredili veliko poskusov z magneti. Naučili smo se, kako lahko naredimo kompas. V plastično posodo smo narisali in označili strani neba, v košček stiroporja pa vstavili namagneteni igli. Posodo smo napolnili z vodo, vanjo dali stiropor in namagneteni igli sta pokazali smer sever – jug. Naredili smo tudi smučarja na sponko. Postavili smo ga na progo, premikali pa s pomočjo magneta. Všeč mi je bil tudi magnetni ribolov.« – Fiona Maslo Petrič, 4. b
»Dobili smo škatle z gradivom za naravoslovje in tehniko. Naredili smo smučarsko progo, smučarja na sponko pa premikali s pomočjo magneta. Pogovarjali smo se o tem, kako deluje kompas in ga na koncu tudi sami naredili. Zelo smo se zabavali.« – Maša Starič, 4. a
»Dan je bil delaven, zabaven in zanimiv. Izdelovali smo stvari, se pogovarjali in raziskovali. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo lovili ribice s pomočjo magneta.« – Filip Zupanič, 4. b
»Naredili smo progo za smučarja, izdelali kompas in reševali učni list. Danes je bilo res zabavno. Zdaj vem, kako lahko doma naredim svoj kompas.« – Eva Žlavs, 4. a
»Naredili smo svoj kompas in spoznavali lastnosti magnetov. Videl sem več različnih vrst magnetov, zabaven pa se mi je zdel lov na ribe s pomočjo magneta na vrvici.« – Egzon Zogaj, 4. b
»Danes smo naredili svoj kompas. Na plastični krožnik smo narisali smeri neba, namagnetili smo igli in jih dali v stiropor. Stiropor smo postavili v vodo v krožniku in kompas je bil narejen. Naredili smo tudi smučarja s sponko. Po progi smo ga premikali s pomočjo magneta. Bilo je zanimivo.« – Vita Živa Pečak, 4. b
Foto in zapis: Alenka K. Čede
eTwinnig je poseben del programa vseživljenjskega učenja, namenjen podpori in spodbujanju uporabe sodobnih tehnologij v izobraževanju. Ključni poudarek je na mednarodnih partnerskih projektih. S pomočjo IKT se povezujemo z drugimi državami in sodelujemo pri izbranih dejavnostih.
Zapisana dejavnost je namenjena starostni skupini od 11 do 13 let. Želimo izboljšati znanje angleščine, spodbujati medkulturnost in spoznavati značilnosti sovrstniškega obdobja.
Mentorica: Brigita Ornik
Nazaj
Shema šolskega sadja in zelenjave je ukrep skupne kmetijske politike EU v sektorju sadja in zelenjave. Namen tega ukrepa je ustaviti trend zmanjševanja porabe sadja in zelenjave in hkrati omejiti naraščanje pojava prekomerne telesne teže in debelosti pri otrocih. Slednja namreč povečuje tveganje za nastanek številnih bolezni sodobnega časa.
Evropska komisija je po obsežni študiji ugotovila, da je SŠSZ eden od ukrepov, ki bi lahko dolgoročno pripomogel k izboljšanju trenutnega stanja. V ta namen je Evropska unija državam članicam namenila določeno finančno pomoč za brezplačno razdeljevanje sadja in zelenjave učencem, pri čemer je dala velik poudarek pomembnosti vključevanja spremljajočih izobraževalnih in promocijskih aktivnosti
koordinatorica: Nevenka Čater Jeušnik
Nazaj
Projekt ustvarja in krepi vezi med mladimi in starostniki. Na naši šoli poteka od š. l. 2008/2009; vzgojo uveljavlja kot strpnost, solidarnost in medsebojno razumevanje. Temelji na prostovoljnem delu naših učencev za starostnike, ki živijo v Domu ob Savinji. Gre za program, ki ohranja in dviguje kakovost življenja vseh deležnikov, omogoča jim vključitev v socialno okolje, preprečuje osamljenost in izoliranost ter širi socialne mreže. Učenci 9. razreda kot prostovoljci v popoldanskem času obiskujejo starostnike v Domu ob Savinji Celje in si v druženju z njimi krepijo socialni čut. Ostalim učencem kažejo, kako se lahko angažirajo pri pomoči starostnikom, ki potrebujejo pomoč in socialno podporo, včasih pa samo družbo mladih. Projekt uveljavlja in neguje vrednote altruizma in humanizma do starejših ljudi, obenem pa spodbuja prenos znanja in izmenjavo izkušenj med generacijami. Strokovno pomoč in podporo projektu nudi Slovenska filantropija iz Ljubljane.
koordinator: Anton Leskovec
Nazaj