Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Ustvarjanje

Slovenija praznuje in mi z njo

V petek, 21. 6. 2024, smo s proslavo počastili dan državnosti, slovenski državni praznik, ki ga praznujemo v spomin na 25. junij 1991, ko je Slovenija formalno postala neodvisna država.

Proslava se je pričela ob 11. uri. Z nastopom so nas razveselili otroški in mladinski pevski zbor pod mentorstvom ge. Vlaste Ratej in g. Tima Matičiča, drugošolci s plesno točko pod mentorstvom ge. Brine Cehner, s solo glasbenim nastopom Angelina Cink, Tia Prah in Taja Vekuš ter s plesno točko Kiara Katja Jerič in Roza Potočnik pod mentorstvom ge. Alje Pliberšek Kuntarič.

Gospod ravnatelj je na prireditvi podelil priznanja za izjemne tekmovalne dosežke tistim učencem, ki so v tem šol. letu še posebej izstopali na državnih in mednarodnih tekmovanjih. To so: Julija Farčnik (7. a), Tjan Prtenjak (7. a), Neja Vogelsang (8. a.), Brina Hus (8. c), Miha Čujež (8. c), Jakob Kaučič (8. a). Iskrene čestitke vsem!

V ponedeljek, 24. 6., 2024, je pred nami še zadnji šol. dan, potem pa nas čakajo zaslužene počitnice. Naj bodo lepe, brezskrbne in polne lepih doživetij.

Koordinatorici proslave Nataša Sotošek in Alenka Koštomaj Čede

Prijetne počitnice vsem!

Zaključek bralne značke za učence od 1. do 5. razreda

V sredo, 29. 5., je bil za učence od 1. do 5. razreda, ki so v tem šolskem letu dosegli bralno značko, poseben dan. Obiskala jih je slovenska mladinska pisateljica Majda Koren. Na šaljiv način je predstavila svoje delo pisateljice in nam pripovedovala svoje pravljice. Še posebej zanimivo je bilo, ko so učenci sami izbirali, kako se bodo nekatere zgodbe nadaljevale. Ampak k nam ni prišla sama! S sabo je pripeljala tudi svojo znano pošast Mici, ki v tem letu praznuje kar 30 let, ter stripovska junaka z imenom Kapo in Bundo.

Čestitke vsem učencem za doseženo bralno značko!

Naravoslovni dan v Arboretumu Volčji Potok

V sredo, 22. maja 2024, smo se šestošolci odpravili v Arboretum Volčji Potok. Njegova površina znaša kar 85 hektarjev. Ogledali smo si drevesa, grme, bambuse in različne rože. V notranjih prostorih smo si ogledali razstavo sobnih rastlin, ananasovk, orhidej, kaktusov in tropskih metuljev. Še posebej so mi bili všeč cvetoči kaktusi. S seboj smo imeli malico, ki smo jo pojedli pri galeriji. Proti koncu ogleda pa smo izpolnili učne liste in preverili, koliko smo se naučili. Naravoslovni del je bil zelo zanimiv in poučen.

Lan Vidmar, 6. a

V sredo, 22. maja, smo se odpravili v Arboretum Volčji Potok. Tam nas je sprejela biologinja, ki nas je vodila skozi arboretum. Najprej smo si ogledali vrtnice, nato pa smo se odpravili do jezera, kjer nam je povedala veliko o živalih, ki živijo v njem. Odpravili smo se do dreves Tis in nato do Bambusa, o katerem smo izvedeli, da je trava. Nato smo se sprehodili še do angleškega vrta, kjer smo pojedli malico. Po malici smo odšli še do hrasta in francoskega vrta. Na žalost je takrat začelo deževati, zaradi česar smo se odpravili do uprave, kjer smo rešili učne liste. Zatem smo odšli na razstavo tropskih rastlin, kaktusov in metuljev. Dan je bil zelo poučen in zanimiv, imeli smo se preprosto lepo.

Iza Karas in Lara Naraks, 6. a

V sredo, 22. 5. 2024, smo učenci šestih razredov obiskali Arboretum Volčji Potok, in to kot naravoslovni dan rastlinski organi. Pred šolo smo se zbrali ob 7.15, ob 7.30 pa smo že sedeli na avtobusu. Pot je bila prijetna in mirna. Ko smo prispeli v Volčji Potok smo se najprej sprehodili do tamkajšnjega centra šolskih in obšolskih dejavnosti (CŠOD). Sprejeli sta nas učiteljici, ki sta nas vodili skozi arboretum. Učiteljica, ki je vodila naš razred je bila res humorna na svoj način. Ob 10.30 smo imeli malico. Pogledali smo si še drugi del arboretuma. Vrnili smo se v CŠOD, kjer smo reševali delovni list o našem ogledu. Pregledali smo ga, nato pa smo kot spodbudo za branje prejeli še kazalke. Ogledali smo si še rastlinjake, v katerih hranijo prav posebne rastline. Domov smo se vrnili približno ob 14.00. Pot domov je bila prav tako mirna in prijetna. Dan je bil zanimiv in poučen, gotovo se je prav vsak česa naučil.

Anže Plahutnik, 6. a

Medgeneracijsko branje pravljic

V petek, 10. 5. 2024, smo učenci 5. b razreda obiskali 1. a in 1. b razred. Razdelili smo se v skupine. Najprej smo se dobro spoznali, nato pa smo jim prebrali pravljice in jim pokazali ilustracije. Prvošolci so zelo pozorno poslušali, saj so ob koncu znali odgovoriti na vsa naša vprašanja. Bili smo tudi zelo ustvarjalni, saj smo po skupinah povzeli dogajanje pravljice v obliki stripa. Petošolci smo poskrbeli za zapise, prvošolci pa za ilustracije. Preživeli smo lep del dneva.

Ula Gracer in Kiara Katja Jerić, 5. b

Legoslovci na obisku pri NK Celje

Ekipa Legoslovci smo z mentorjema v četrtek, 16. 5. 2024, obiskali NK Celje in si ogledali stadion Z’dežele. Pod vodstvom vodje marketinga smo se sprehodili po zelenici in tribunah stadiona. Ogledali smo si garderobe za nogometaše, pisarne vodstva kluba in občudovali VIP prostore. V klubski trgovini nas je pričakalo skromno darilo, ki smo ga bili zelo veseli. Nagradili so nas z navijaškim šalom, maskoto, nalepkami in knjigo o zgodovini kluba. Za konec pa je sledilo največje presenečenje. Fotografirali smo se lahko s pokalom za naslov državnega prvaka, ki ga je klub osvojil v sezoni, ki se pravkar zaključuje.

Športni tabor za nadarjene v Tolminu

1. dan

V petek, 10. 5. 2024, smo se z nadarjenimi učenci in planinci v spremstvu učiteljic športa odpravili na tabor v Tolmin. Po malici v šoli smo se zbrali, odšli proti avtobusu ter se odpravili na pot, ki je bila dolga, zanimiva, a z veliko ovinki. Ko smo prispeli, smo vzeli prtljago in se odpravili proti domu. Tam so nas že pričakali s kosilom. Kasneje smo se razporedili v sobe ter se zbrali na sestanku, na katerem smo prejeli vsa navodila o naši popoldanski aktivnosti – o pohodu na Kozji rob. Večer smo zaključili s prosto igro na igrišču in odhodom na sladoled. Bil je res zelo super dan!

Angelina, Mia Sophia in Inaja, 5. r.

2. dan

Drugi dan se je tabor začel z zajtrkom. Kasneje smo se razdelili v dve skupini. Mi smo se naprej odpravili s kolesi do nabrežja Soče, druga skupina pa se je odpravila do najstarejšega tulipanovca v Sloveniji in si ogledali živali, ki prebivajo v domu. Po malici smo se zamenjali. V popoldanskem času smo imeli lokostrelstvo in plezanje. Pred večerjo smo še odšli do sotočja reke Soče in Tolminke, kjer smo namočili noge. Dan smo ponovno zaključili z igro na igrišču.