Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

2. dan

Danes zjutraj smo se najprej odpravili na prebujanje v naravi. Potem smo se odpravili na zajtrk, po katerem so sledile različne dejavnosti: orientacijski tek, astronomija, gozdna učna pot in lokostrelstvo. Aktivnosti so bile zelo poučne in zanimive, naučili smo se tudi veliko o preživetju v naravi. Po dopoldanskih dejavnostih smo si zaslužili počitek. Ko smo si odpočili, je sledilo kosilo, ki je bilo zelo okusno. Kosilu so sledile popoldanske dejavnosti. Igrali smo Bejžbol, ki je zelo nenavaden, a zanimiv šport. Po utrujajoči igri je sledila večerja. Nato smo se odpravili na večerne dejavnosti, pri katerih smo reševali logične uganke in pletle zapestnice. Po dolgem dnevu smo se odpravili spat.
Iza, Eva, 7. a

Danes je bil zelo dober dan. Zbudili smo se in odšli pred dom, kjer smo imeli jutranjo telovadbo. Raztegnili smo svoje mišice in odšli na kratek tek. Ko smo se vrnili v dom, smo imeli zajtrk, ki so mu sledile dejavnosti. Prva je bila gozdna učna pot. Spoznali smo različne vrste dreves in se sprehodili do slapa po imenu Framski slap, ki je prelep in vreden ogleda. Ko smo prišli nazaj, smo imeli kosilo, nato pa prosti čas. Nato smo imeli drugo dejavnost. V učilnici smo se učili o preživetju v naravi. Bilo mi je zelo všeč, saj sem se naučila veliko novega, npr. koliko časa lahko zdrži človek brez hrane in vode. Nato smo se odpravili v gozd, kjer smo zgradili svoje bivake iz materialov, ki smo jih poiskali sami. Preostanek časa so nekateri porabili za igro Bejžbola, ostali pa smo se odpravili v dom. Po večerji smo reševali miselne uganke in si izdelali svoje zapestnice. Dan je bil mrzel, a zelo lep. Komaj čakam, da se bom jutri spet naučila kaj novega.
Iza, 7. b

1. dan

Ko smo prispeli v CŠOD Planinka, so nas lepo sprejeli. V garderobi smo se preobuli in razdelili v sobe. Sobe so bile zelo lepe in prostorne. Čez eno uro smo imeli sestanek v jedilnici. Vodja doma Aleksandra nam je razložila pravila bivanja v domu. Po sestanku smo imeli odlično kosilo. Po odmoru smo imeli popoldanske dejavnosti, in sicer Bejžbol in Ognje in ognjišče. Kmalu zatem je sledila večerja, na koncu pa še nočni sprehod. Prvi dan je bil odličen!
Klara, 7. b

Današnji dan je bil zelo zabaven, saj smo imeli veliko dejavnosti. Razdelili smo se v dve skupini in vsaka je imela svojo dejavnost. Skupina A je igrala Bejžbol. To je igra, pri kateri eden vrže žogo, drugi pa odbije žogo s kijem. Ko odbije žogo, more teči do baz, kjer zbira točke. Skupina B je imela dejavnost Ognji in ognjišča, kjer nam je učitelj razložil, kako zakuriti ogenj, potem pa smo odšli ven tudi sami preizkusit teorijo v praksi.