V četrtek, 22. novembra, je pouk v bolnišnični šoli potekal drugače, saj smo imeli naravoslovni dan.
Obiskal nas je geolog Tomaž Majcen, ki je s seboj prinesel živalske in rastlinske fosile. Vse smo lahko tudi prijeli in si jih natančno ogledali. Izvedeli smo veliko novega o morskih psih, jamskih medvedih, školjkah, koralah in nekaterih rastlinah. Zelo zanimiva se nam je zdela tudi informacija, zakaj so izumrli dinozavri. Kriv naj bi bil komet, ki je padel na Zemljo in uničil vse rastline.
Pripovedoval nam je tudi o lažnih in živih fosilih. Med slednje sodi drevo ginko, za katerega so mislili, da je izumrlo, a še vedno raste. Tudi pri nas krasi veliko parkov. Ob koncu je dobil vsak učenec za spomin njegov list.
Učenci bolnišnične šole M., T. in K.
Ob dnevu slovenske hrane so naše učenke v šolski kuhinji sodelovale pri pripravi tradicionalnega slovenskega kosila, jote s proseno kašo in prekajenim mesom, za posladek pa palačinke iz pirine moke.
V petek, 16. 11. 2018, smo imeli učenci po vsej Sloveniji tradicionalni slovenski zajtrk, ki je sestavljen iz domačega medu, kruha, masla, mleka ter jabolk iz bližnje okolice. Ta zajtrk je namenjen ozaveščanju pomena lokalne hrane, ohranjanja podeželja, varovanja okolja in naravnih virov. Ozaveščanje o pomenu zajtrka sodi v okvir prehranjevalnih navad. Redno zajtrkovanje je namreč del zdrave prehrane in je pomemben dejavnik zdravega življenjskega sloga.
Učenci 1. b razreda smo sončni dan izkoristili za risanje in ustvarjanje s kredo po asfaltu. Na svežem zraku smo obnavljali in ponavljali vzorce, ki smo jih obravnavali pri uri matematike.
KLARA: »Zelo mi je bilo všeč risanje s kredo po asfaltu, saj to zelo rada delam.«
EMINA: »Ko sem pisala in risala s kredo, sem bila zelo vesela, pa še matematiko sem ponavljala.«
AJLIN: »Z Adeliso sva risali vzorce metuljčkov in rož, bilo je zelo zabavno.«
ADELISA: »Z modro kredo sem pisala številke po asfaltu. Bilo mi je zelo lepo.«
v
V torek, 13. 11. 2018, smo si ogledali predstavo o Nikoli Tesli. Bila je zelo zanimiva. O izumitelju smo izvedeli veliko novega. Po predstavi smo šli na GCC. Igrali smo se z dušikom in helijem.
Nina, 9. a
V učnem peskovniku smo ustvarjali različne geografske enote. Spoznavali smo Teslina števila. Opazovali smo EMŠO in davčno številko ter ugotavljali pomen števk v teh številih.
Blaž, 9. b