Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv novic


Osnovnošolski debatni turnir na I. osnovni šoli Celje

01_Debatni_turnir  02_Debatni_turnir  03_Debatni_turnir  04_Debatni_turnir  05_Debatni_turnir

Na naši šoli smo v soboto, 10. 10. 2015, organizirali prvi osnovnošolski debatni turnir v letošnjem šolskem letu. Poleg turnirja je potekalo tudi izobraževanje za bodoče mentorje debatnih klubov in delavnice za osnovnošolce – debaterje začetnike. Turnirja se je udeležilo 25 ekip, delavnic pa 65 debaterjev začetnikov z osemnajstih osnovnih šol. Skupaj smo gostili okrog 200 udeležencev.

Ekipe so se pomerile v treh debatnih krogih, in sicer v 1. in 2. debatnem krogu na že vnaprej znano debatno trditev: »Ljudje, ki nezdravo živijo, bi morali plačevati več za zdravstveno zavarovanje.« Tretji debatni krog je potekal na »imromptu« debatno trditev: »Revija Pil je zanimivejša  od revije Smrklja«.

Našo šolo so zastopale tri ekipe (Svit Rojc, Matevž Bervar, Matija Pilko; Jakob Gaber, Anya Jovan, Vitko Zagode; Jaka Majcen, Sara Kukaj in Tea Simić). Matevž Bervar je med najboljšimi govorci turnirja dosegel odlično 7. mesto.

Vsem debaterjem iskrene čestitke za sodelovanje. Za pomoč se zahvaljujemo tudi časomerilcem – učencem naše šole.

06_Debatni_turnir  07_Debatni_turnir  08_Debatni_turnir  09_Debatni_turnir  10_Debatni_turnir

Eko dan osmošolcev

01_Ekodan_8r  02_Ekodan_8r  03_Ekodan_8r  04_Ekodan_8r  05_Ekodan_8r

V sredo, 7. 10., smo imeli učenci osmih razredov EKO dan z naslovom Zdravo življenje. Na začetku smo pripravili zdrav zajtrk in ga tudi z užitkom pojedli. Kar nekaj učencev se je odločilo, da si bodo takšen zdrav müsli kdaj pripravili za zajtrk. Nato smo se razdelili v tri skupine. Prva skupina je odšla v telovadnico in v računalniško učilnico. V računalniški učilnici smo izračunali svoj ITM in bazalni metabolizem ter izvedeli, koliko kalorij pokurimo s športnimi aktivnostmi. V telovadnici smo igrali badminton, namizni tenis, košarko in preskakovali kolebnico ter za tem izmerili svoj srčni utrip. Sledila je malica. Po malici smo si ogledali predstavitev o tem, kako voda pride do gospodinjstva. Nato smo imeli uro biologije, kjer smo filtrirali nečisto vodo in mikroskopirali vodo iz ribnika. Zadnjo uro smo preverili poznavanje prehranske piramide in sestavin živil ter zbrali nasvete za zdrav način življenja. Naredili smo dramatizacijo o nabavi hrane za zabavo in izdelali tudi kolaže iz slik zdrave in nezdrave prehrane, ki smo jih izrezali iz reklamnih letakov.

Anya Jovan, 8. b

06_Ekodan_8r 07_Ekodan_8r 08_Ekodan_8r 09_Ekodan_8r 10_Ekodan_8r

Nastop lutkovnega krožka

Učenci I. osnovne šole so nam odigrali lutkovno igrico, ki je bila zelo poučna. Deček, ki sprva ni želel v šolo in ni imel pravih prijateljev, je prav s pomočjo prijateljev spoznal, kako lepo je v šoli. Spoznal in naučil se je veliko novega in nikoli več mu ni bilo dolgčas. Z igrico je bil moj bolnišnični dan krajši in zanimivejši.

 Zala, 9. razred

Predstave sem bila zelo vesela. Zelo všeč mi je bil del, ko je fant spoznal, da je šola zelo pomembna za vsakega otroka. Znanje je nujno, da lahko kasneje izbereš poklic, ki si ga želiš in da se znajdeš v življenju.

Nastja, 5. razred

20150923_095919 20150923_095658

Žogica Nogica v bolnišnični šoli

V torek, 30. 9. 2015, smo si mladi bolniki v prostorih splošne bolnišnice ogledali igrico Žogica Nogica, ki so jo odigrali učenci dramskega krožka I. OŠ Celje. Žogica Nogica je delala družbo babici in dedku, ki nista imela otrok. Ko je razbila lonček, je kljub opozorilu, naj se z nikomer ne pogovarja, odprla zmaju, ki jo je odnesel v svoj dom. Bila je igrača njegovim malim zmajčkom. Igra je bila poučna za otroke, saj nas pouči, da neznancem ne odpiramo vrat. Na koncu se je po slabem začetku vse dobro končalo. Z nastopom so nam učenci popestrili dolge ure, ki jih preživljamo v bolnišnici.

Zala, 9. razred

Igrica mi je bila zelo všeč. Učenci igralci so imeli lepe kostume. Najlepši so bili Žogica Nogica in zmajčki. Žogica Nogica je bila razigrana in nagajiva. Babico in dedka je zelo skrbelo zanjo in sta jo povsod iskala. Srečnemu koncu smo pripomogli tudi gledalci, saj smo odpihnili zmajevo družino.

Lucija, 4. razred

Na predstavo Žogica Nogica sem odšla skupaj z drugimi bolniki, ki smo se zdravili na otroškem oddelku. Najprej smo se z dvigalom odpeljali v klet, potem pa smo hodili po hodnikih, po katerih so vozila zelo zanimiva vozila. Ker sem vedela, da bo predstava zanimiva, sem nestrpno pričakovala njen začetek. Najbolj všeč mi je bil srečni konec.

Patricija, 5. razred

IMG_4625 IMG_4626 IMG_4634 IMG_4640

IMG_4619 IMG_4620

Dediščina gre v šolo

V petek, 2. 10. 2015, smo imeli učenci 6. razredov tehniški dan z naslovom Dediščina gre v šolo. Najprej smo se zbrali v šoli, kjer so nam povedali, da se bomo razdelili v dve skupini.

Ena skupina je odšla v Mestni arhiv Celje, druga pa je pod vodstvom gospe Vide in učiteljice Marjete Lubej izdelovala rožice iz »krep papirja«. Pod njunim mentorstvom so nastajale prave mojstrovine, ki smo jih na koncu povezali v šopke. Vsi smo se potrudili, zato smo bili nad svojimi izdelki zelo navdušeni. Povedali sta nam še, da so v preteklosti takšne šopke izdelovali za neveste – poročni šopki, za rojstne dneve, za razna praznovanja …

Zanimivo je bilo tudi v arhivu, kjer smo si najprej ogledali krajši film o njegovi zgodovini. Nato smo pod vodstvom arhivarke odšli v prostor, kjer imajo spravljene dokumente. Videli smo stare rokopise, zlato knjigo, redovalnico, dnevnik … Izvedeli smo tudi, da se arhivsko gradivo meri v metrih oz. kilometrih in če bi škatle postavili drugo ob drugo, bi jih bilo že za razdaljo od Celja do Žalca. Sledil je ogled delavnice, v kateri popravljajo poškodovane knjige in listine.

Za zaključek smo v šoli pisali še anonimko. Liste z našim sporočilom je učiteljica dala v kuverto, jo zalepila in odnesla v arhiv, kjer bo nedotaknjena ostala kar nekaj časa. Sledilo je le še predstavljanje plakatov, ki smo jih izdelali doma, in razstava starih predmetov, ki smo jih prinesli od doma.

Vsi smo se strinjali, da smo spoznali veliko novega in poučnega na sproščujoč in tudi zabaven način.

Ana Štolfa, 6. b

Dostopnost