Arhiv novic
Branje v angleščini
V mesecu marcu je na šoli potekalo tekmovanje v branju angleških knjig – EPI Reading Badge.
Tekmovalo je 170 učencev od 2. do 9. razreda. Osvojili so 101 zlato priznanje, 44 srebrnih priznanj ter 25 priznanj za sodelovanje. Rezultate si lahko ogledate v prilogi.
Čestitke!
RezultatiDržavno tekmovanje iz fizike
NEJC AMON iz 9. a razreda je prejel srebrno Stefanovo priznanje na področnem tekmovanju iz fizike in je uvrščen na državno tekmovanje iz fizike, ki bo 8. 4. 2017 na Fakulteti za naravoslovje in matematiko v Mariboru.
Čestitamo in držimo pesti!
Zbiralna akcija papirja
Srečanje mladih raziskovalcev
V sredo, 29. 3. 2017, je na OŠ Hudinja v sodelovanju z Mestno občino Celje potekalo 39. srečanje mladih raziskovalcev. Osnovnošolci so se z javno predstavitvijo raziskovalnih nalog, ki so nastale v šolskem letu 2016/2017, predstavili strokovnim komisijam in tako zaokrožili svoje večmesečno raziskovalno delo.
Mladi raziskovalci I. osnovne šole Celje so sodelovali z naslednjima raziskovalnima nalogama:
Jezikovna pravilnost in ustreznost v največjem trgovskem centru v Celju
Avtorici: Lija Kužner in Kaja Hrovat, 8. a
Mentor: Črt Močivnik
Pravopisne napake na prehrambnih izdelkih
Avtorica: Tea Simić, 8. b
Mentor: Črt Močivnik
Obe raziskovalni nalogi sta se uvrstili v I. skupino (90–100 %).
Naloga Pravopisne napake na prehrambnih izdelkih se je uvrstila na državno srečanje Mladi raziskovalci Slovenije v Murski Soboti.
Čestitke mladim raziskovalkam za opravljeno delo in uspešno predstavitev.
TEHNIŠKI DAN – PROMET v 7. razredu
Sedmošolci smo imeli tehniški dan na temo prometa. Vsak oddelek se je razdelil v dve skupini. Moja skupina je bila najprej v računalniški učilnici. Z interaktivnimi spletnimi vajami smo urili angleščino in uporabo zemljevida mesta, ponovili smo besede za lokacijo in vadili izražanje smeri. Naslednjo uro smo se učili uporabljati poseben program za programiranje, imenovan Scratch 2. Učitelj nam je razložil delovanje programa in prve korake uporabe. Ko smo se naučili uporabljati program, smo s Scratchem 2 naredili pogovor v mestu med dvema likoma. Ko smo končali, smo imeli malico. Po malici smo se zamenjali z drugo skupino. Izdelovali smo avtomobilčke iz umetnih snovi. Izdelava je bila zabavna. Uporabljali smo napravo za lokalno segrevanje, s katero smo segreli določen del umetne mase in jo tako prepognili. Na koncu so nastali lepi avtomobilčki.
Jan Orehov, 7. a
Naravoslovni dan v Postojni
V četrtek, 23. 3. 2017, smo učenci 6. razreda odšli v Postojno. Obiskali smo Postojnsko jamo ter Predjamski grad.
Najprej smo se z avtobusom odpeljali do Postojnske jame. Po približno uri in pol smo okoli 8.35 prispeli na cilj. Postojnska jama ima kar 24.120 m podzemnih rovov. Najprej smo se z vlakcem odpeljali 2 km v jamo, nato smo pot nadaljevali peš. Začeli smo v Stari dvorani, ki je v jami najstarejša, zato so v njej vidni številni kraški pojavi. Videli smo ogromne stalaktite, stalagmite ter stalagmate, stare okoli 2-3 milijone let. Pot smo nadaljevali do mostu, ki nas je vodil v Lepo jamo – t. i. ‘nebesa’. Videli smo tudi dvorano Cevčic – ime je dobila po majhnih, tankih stalaktitih, ki visijo s stropa. V Lepi jami smo videli še Briljantni rov, kjer sta tudi dva stalagmita, ki sta simbol Postojnske jame. Na koncu jamskih poti smo videli še akvarij s človeškimi ribicami, imenovano tudi Proteus anguinus, ter močerila. Spet smo se usedli na vlak ter končali pot po Postojnski jami.
Po ogledu jame smo odšli v galerijo, razstavo s podatki o jami in njeni zgodovini. Šli smo na kosilo, nato smo se z avtobusom odpeljali na Predjamski grad. Tam smo hodili po gradu ter si ogledovali zanimive oklepe, orožja, stare kuhinje, jedilnice ter druge sobe. Imeli smo predavanje o Erazmu Predjamskemu ter o zgodovini gradu. Ogledati smo si še Jamski grad oziroma prostor, kjer je stal, ker so ga podrli za gradnjo predjamskega. Po končanem ogledu smo se odpeljali nazaj v Celje.
Naravoslovni dan je bil zelo zanimiv. Najbolj smo uživali v vožnji z vlakcem. Od vodiča smo izvedeli, kako je nastal kras in o zgodovini Postojnske jame. V Predjamskem gradu pa nam je povedal še legendo o Erazmu in nas popeljal v njegov skalnat grad.
Filip in Gašper, 6. b