Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv novic


Gasilska olimpijada 2022 – 150 let gasilstva

Letos smo plakat ob občinskem prazniku Mestne občine Celje ustvarjale tri osmošolke: Lia, Nuša in Zala. Bile smo odlična ekipa. Dobro smo se usklajevale in uspešno zaključile projekt. Kljub temu da je bilo delo naporno, smo uživale ob ustvarjanju, druženju, pogovorih in poslušanju glasbe.

Na končni izdelek smo ponosne! Kljub temu da še nismo imele veliko takšnih izkušenj, menim, da smo se dokazale in uspele.

Lia

Šolski otroški parlament

V ponedeljek, 14. 3. 2022, smo na I. osnovni šoli Celje izvedli šolski otroški parlament. Letos je potekal brez večjih težav, manjkala je le predsednica Iva Bakija, zato je sestanek vodila Ema Laznik, zapisnik pa je pisala podpredsednica Vita Hus. Parlamenta so se udeležili g. ravnatelj Branko Močivnik, pomočnika ravnatelja g. Črt Močivnik in g. Marjan Kuhar, predstavniki od 4. do 9. razreda ter nekatere članice šolskega debatnega kluba. Tudi letošnja tema je bila enaka kot lani in predlani, in sicer Moja poklicna prihodnost. Poudarek je bil predvsem na tem, kako si učenci predstavljajo šolo v prihodnosti, kaj bi spremenili oz. popravili. Na začetku so vsi predstavniki prebrali povzetke z razrednih ur, kjer so se pogovarjali o letošnji temi. Iz teh smo ugotovili, da si učenci šolo v prihodnosti predstavljajo z elektronskimi tablicami, kot učilnico v naravi, brez zvezkov, želijo si več ur športne vzgoje, šolo in dejavnosti v naravi, da bi se pouk začel kasneje in podobno. Predstavnike razredov smo vprašali tudi, kakšne želje imajo učenci njihovih razredov, česa jim manjka in česa jim je preveč. Povedali so, da si želijo več praktičnih oz. življenjskih vsebin (npr. kako odpreti bančni račun, podjetništvo), več razrednih ur, več prostora, dodatne pomoči, bolj razumljivo razlago, več spoštovanja med učenci ter učenci in učitelji, več novih načinov za učenje … Veliko učencev je povedalo, da manjka predvsem več spletnih vsebin ali dela z računalnikom.

Po razpravi smo oblikovali še sklepe:

  1. Učenci bi lahko imeli več šolskih ur v naravi, npr. v učilnici na prostem.
  2. Učenci želijo več dela z elektroniko in spletnimi gradivi.
  3. V pouk bi lahko vključili več življenjskih oz. praktičnih vsebin, ki jih bodo učenci potrebovali in uporabljali.

Na koncu smo izvolili še predstavnike za občinski parlament. To so predsedniki razrednih skupnosti od 7. do 9. razreda ter članice šolskega debatnega kluba.

Zapisala: Vita Hus, 8. b

Master Dance Festival – LUKEC OPEN 2022

Mia Lovrenčak, učenka 9. b razreda, je v preteklem vikendu osvojila odlične rezultate v solu plesu, duetu in dveh skupinskih plesih. Osvojila je kar štiri zlata priznanja, od tega dvakrat 1. mesto, in uvrstitev na Gala večer najboljših duetov s celotnega tekmovanja, kjer je dosegla 3. mesto.

Čestitke za vse nanizane uspehe in rezultate!

Stop animacije

Pri neobveznem izbirnem predmetu umetnost smo se v januarju in februarju ukvarjali z animacijami. Spoznali smo več različnih vrst animacij – dvostranski slikofrc, večlistni slikofrc in animirane filme, ki smo jih tudi ustvarjali. V skupinah smo si zamislili zgodbo, pripravili pripomočke in materiale ter se lotili dela. Nastalo je osem kratkih animiranih filmov.

Vabljeni k ogledu.

Učenci neobveznega izbirnega predmeta umetnost z mentorico Matejko Hrovat

 

Pust, odženi …

V tednu pred zimskimi počitnicami smo se v bolnišnični šoli pogovarjali o najbolj norčavem slovenskem ljudskem prazniku – pustu.

V želji, da pust letos ne bi odnesel le zime, temveč tudi bolezni in skrbi, smo izdelovali pustne maske in kurente. Vse slabo pa so s pisanimi trakovi odganjali kar otroci sami.

Izdelovanje Zamaškonjama

Učenci I. osnovne šole Celje smo izdelali dva zabavna zbiralnika plastičnih zamaškov – Zamaškonjama!

Najprej smo oblikovali idejo o izgledu našega »zmaja«. Nato smo si pripravili ves potreben material (škatlo, tulec, časopisni papir, škarje, lepilo …). Ko je bila oblika Zamaškonjama oblikovana, smo ga pobarvali z akrilnimi barvami in mu dodali še detajle – zamašek ter plastenko. Zmaj proti gobcu nosi plastični zamašek, s katerim je nakazano, da jé zamaške.

Postavili smo ga na hodnik v prvem nadstropju naše šole. Izdelovanje Zamaškonjama je bilo zelo zabavno in zanimivo.

Erza, 8. a

Upamo, da bomo nabrali veliko zamaškov, ki jih bomo podarili za dober namen.

Dostopnost