Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv novic


Državno tekmovanje iz logike

Rezultati državnega tekmovanja iz logike.
 
Ana Pilko, 7. a – srebrno priznanje in Niko Preložnik, 8. b – srebrno priznanje.
 

OBISK KNJIŽNICE – MIŠKO KNJIŽKO

V ponedeljek, 22. 10. 2012, smo bili učenci 2. a in 2. b v mestni knjižnici MIŠKO KNJIŽKO.
 
1 2 3 4

Učenci 2. a
V KNJIŽNICI MI JE BILO NAJBOLJ VŠEČ, KO SMO REŠEVALI UGANKE IN POSLUŠALI PRAVLJICE. VŠEČ MI JE BILO TUDI REŠEVANJE NALOG.
EVA C.
V KNJIŽNICI SEM IZVEDELA, DA IMAJO ČEBELICE SVOJ PRAZNIK. VŠEČ MI JE BILO, DA IMAJO VELIKO KNJIG ZA OTROKE. V KNJIŽNICI IMAJO TUDI IGRAČE ZA MAJHNE OTROKE. MAŠA D.
V KNJIŽNICI JE BILO ZELO ZANIMIVO. GOSPA KNJIŽNIČARKA NAM JE PREBRALA ZGODBICO. NEJA
VŠEČ MI JE BILO, KO SMO POSLUŠALI PRAVLJICE IN GOVORILI O KNJIGAH.
KAJA
V KNJIŽNICI SO MI BILE VŠEČ KNJIGE. KNJIŽNIČARKA NAM JE POKAZALA VELIKO ZANIMIVIH KNJIG. NAJBOLJ MI JE BILA VŠEČ KNJIGA Z NASLOVOM NAGAJIVČEK, KI NAM JO JE KNJIŽNIČARKA TUDI PREBRALA.
ANA
Učenci 2. b
POSLUŠALI SMO ZGODBICO IN ŽREBALI NAGRADO. KNJIŽNIČARKA NAM JE POVEDALA LAŽNIVO PRAVLJICO.
IRMA
V KNJIŽNICI MI JE BILO NAJBOLJ VŠEČ, DA IMAJO TAKO VELIKO RAZLIČNIH KNJIG. ZELO RADA BEREM IN GREM Z MAMICO VELIKOKRAT V KNJIŽNICO. RADA BI SI IZPOSODILA KNJIGO MAČEK MURI, KI JO JE NAPISAL KAJETAN KOVIČ.
GAIA
JASMINA JE ZADELA NAGRADO, PRAV TAKO ANA IZ 2. A. IZVEDELI SMO VELIKO ZANIMIVEGA. NAJBOLJ MI JE BILO VŠEČ, KO SMO POSLUŠALI PRAVLJICO.
JAN
V KNJIŽNICI MI JE BILO ZELO LEPO. TAM SMO ŽREBALI IN IŽREBANA JE BILA JASMINA. KNJIŽNIČARKA NAM JE POVEDALA LAŽNIVO PRAVLJICO. V KNJIŽNICI SMO REŠEVALI UGANKE.
FILIP

Na obisku v bolnišnični šoli

V četrtek, 25. 10. 2012, so v bolnišnico prišli učenci I. osnovne šole Celje in nam popestrili dopoldan.
IMG 4051 IMG 4053 IMG 4057 IMG 4059
 
Pripravili so kulturni program. Najprej je dramska skupina zaigrala igrico z naslovom Muca Copatarica. Pripoveduje o otrocih, ki niso pospravili svojih copat, zato je prišla muca in jih odnesla. Sledila je glasbena točka, v kateri so zaigrali otroci na flavtice. Na koncu so se z lutkami, izdelanimi iz kartona, predstavili še člani lutkarskega krožka. Glavni junak je bil psiček jazbečar, ki je odšel v živalski vrt vprašat živali, kaj naj naredi, da se mu ne bodo več smejali. Po pogovoru z njimi je ugotovil, da je najbolje, da ostane takšen, kakršen je.
 
Vse točke so mi bile všeč, najbolj pa Muca Copatarica.
Anastazija, 6. r.
 
Igrici sta bili zanimivi. Najbolj všeč mi je bil nastop flavtic, saj sem se ob poslušanju spomnila na svoja mlajša leta, ko sem tudi sama obiskovala glasbeno šolo.
Nastja, 9. r.
 
Nastop mi je bil všeč. Bil je zanimiv in zabaven.
Mitja, 4. r.
 
Igrica Muca Copatarica me je spomnila na moje otroštvo, saj sem to pravljico zelo rada poslušala in brala. Člani lutkarskega krožka so se predstavili z zanimivo izdelanimi živalskimi lutkami.
Lucija, 1. l.

Smeh in pesem z učenci Osnovne šole Frana Kranjca iz Celja

V četrtek, 24. oktobra 2012, so nas obiskali učenci z OSNOVNE ŠOLE FRANA KRANJCA. S smehom, rimami in glasbo so poskrbeli za to, da smo takrat kar pozabili na bolezen. Povedali so nam, da je smeh dobro zdravilo in jaz jim verjamem.

M., učenec BOLNIŠNIČNE ŠOLE 
1 2

Projekt simbioz@

Civilna družba je s projektom SIMBIOZA, ki se je prvič pričel izvajati pred enim letom, poskušala konkretno prispevati k medsebojnemu razumevanju in ustvarjalnemu sožitju med generacijami v naši družbi. Osnovni namen tega projekta je bil, da mlajši prostovoljci prenašajo njihovo znanje računalništva tistim starejšim ljudem, ki so na tem področju nevedni. Že po prvi izvedbi je projekt zaradi velike odzivnosti vseh generacij postal največji prostovoljski projekt lanske jeseni.
 
V tem šolskem letu je tudi naša šola pričela izvajati ta projekt, z ozirom na to, da že sodelujemo z Domom ob Savinji Celje. V tednu od 15. do 19. oktobra 2012 je v naši računalnici dnevno potekalo osnovno računalniško izobraževanje varovancev tega doma. Poleg učitelja računalništva, Žana Močivnika, ki je pripravil vse potrebne pogoje za izvedbo izobraževanja, sta se v projekt kot posredovalca znanja vključila tudi dva učenca 8. razreda. Ob koncu so varovanci prejeli tudi uradna potrdila o opravljenem izobraževanju.
 
Mentor: Tone Leskovec, šolski pedagog
Simbioza

Šola v naravi: Dom Peca

1. dan

01 02 03

Okoli 11. ure smo varno prispeli v Dom Peca. Po uvodnem pozdravu so nas razdelili po sobah in nas seznanili s hišnim redom. Sledilo je kosilo, nato smo odšli v gozd in se naučili orientirati v naravi s pomočjo kompasa in karte. Mislim, da so nas dobro naučili in da se bomo v gozdu vedno pravilno orientirali. Pred nami je še večerna animacija. Komaj čakam!
Tana Vunderl
 04 05 06
 
 
2. dan 

Dom Peca_2._dan_2dan2 5Zbudili smo se ob 7. uri in nadaljevali dan z jutranjo vadbo, kar mi je bilo zelo všeč. Po obilnem zajtrku smo se seznanili z algami, glivami in lišaji. Po teoretičnem delu smo odšli v gozd, kjer smo proučevali drevesa in jim določili oceno glede na število lišajev. Po opoldanski malici smo se pogovarjali o netopirjih in jih nato izdelali iz papirja.

Per Pintarič 

 

dan2 6dan2 8Danes je naša skupina po zajtrku odšla k potoku. Znotraj skupine smo se razdelili po manjših skupinah in ob potoku izmerili globino in širino struge ter hitrost vode. Po malici smo odkrivali življenje v vodi in našli različne žuželke in rakce, ki živijo v potoku, se o njih pogovorili in jih tudi narisali v zvezek.

Nejc Perc

 
dan2 10dan2 13Popoldansko dejavnost smo začeli v učilnici, kjer smo se spoznali s spletno stranjo Geochash, ki je namenjena iskanju skritega zaklada s pomočjo GPS koordinat. Izvedeli smo, da se GPS naprave uporabljajo v navtiki, letalstvu, prometu in tudi pri pohodništvu. Po poučnem delu v učilnici smo odšli še v naravo in se tudi sami preizkusili pri uporabi GPS naprave. Na kraju, ki smo si ga izbrali, smo določili nadmorsko višino in koordinate ter jih posredovali učitelju preko radijske postaje.
 
Filip Burnik
 
dan2 19dan2 20Po kosilu smo se preizkusili v lokostrelstvu, vsak je izstrelil približno 10 puščic. Imeli smo tudi tekmovanje, v katerem je zmagala Tana. S tem smo zaključili aktivnost, čaka nas le še večerni program – Talent Peca, ki bo trajal do 21.00 ure.
Žiga Vipotnik
 
 
3. dan
dan3 2dan3 5Po bujenju, jutranji telovadbi in zajtrku je sledila dopoldanska dejavnost. Najprej smo se pogovarjali, kako preživeti v naravi, nato pa smo si ogledali posnetek o tem, kako zanetiti ogenj. Po ogledu posnetka smo odšli v gozd, nabrali vejice in veje ter sami zgradili piramido iz lesa in zakurili ogenj. Preden smo odšli na malico, smo ogenj iz varnostnih razlogov – tudi po učiteljevih navodilih – pravilno pogasili. Po malici smo odšli v telovadnico in dobili osnovna navodila o varnem plezanju po plezalni steni z in brez varovanja. Nato smo se razdelili v dve skupini. Ena skupina je plezala brez varovanja – v telovadnici, druga pa z varovanjem – zunaj, na večji steni. Dopoldanske dejavnosti so mi bile zelo všeč.
Timotej Fendre
dan3 6dan3 8Danes dopoldan smo najprej odšli v telovadnico in po uvodnih navodilih preizkusili svoje zmožnosti na zunanji in notranji plezalni steni. Na notranji steni smo plezali brez varovanja, na zunanji steni pa nas je varoval učitelj. Po tej dejavnosti smo odšli v gozd, nabrali vejice in se naučili varno zanetiti ogenj. Dopoldan je bil zelo zabaven.
Jaša Kvac
 
dan3 9dan3 13Pred popoldansko aktivnostjo smo se zbrali pred domom, kjer nas je učiteljica presenetila z načrtovano aktivnostjo. Odšli smo namreč peči kostanj in jabolka. Ob nabiranju vej, kurjenju ognja, pečenju kostanja in jabolk smo se zelo zabavali. Še najbolj sem se zabaval ob nagajanju sošolcu, ki je zraven mene pekel jabolka, zaradi česar je bil zelo jezen name. Preživeli smo izredno lepo in sproščeno popoldne.
Mensur Softić
dan3 14dan3 15Popoldan smo preživeli v naravi, in sicer ob kurjenju ognja ter ob pečenju kostanja in jabolk. Pred večerjo smo si ogledali še posnetek o vesolju, saj je pred nami še nočni pohod in ogledovanje zvezd.
Hana Ošep
 
 
 
4. dan
dan4 1dan4 2Danes dopoldne smo spoznavali osnovne značilnosti lišajev. Po uvodnem delu smo se zunaj igrali igro »gliva in alga«. Igro smo takoj razumeli in nam je bila zelo všeč. Bilo je zelo zabavno. 
Maja Mušič
 
 
dan4 3dan4 4Po zajtrku smo odšli k bližnjemu potoku in izmerili njegovo širino in globino ter različne druge podatke (hitrost toka, ph vrednost …). Po malici smo v potoku iskali različne sladkovodne živali. Vse podatke, ki smo jih dobili o potoku, smo v obliki poročila zapisali v zvezek.
Niko Preložnik
 
dan4 8Popoldne smo se odpravili na preizkušnjo z GPS-om. Najprej smo v učilnici izvedeli osnove, nato pa smo se odpravili na teren. Dobili smo GPS, učitelj nam dan4 5je povedal koordinate, nato pa smo se odpravili na ciljno mesto. Pri drugi nalogi pa smo se sami odpravili do želene točke, nato pa preko radijske postaje učitelju sporočili koordinate, on pa nam je povedal, pri katerem objektu se nahajamo.
Nal Guček
 
dan4 6dan4 7Danes popoldne je naša skupina imela lokostrelstvo. Najprej nam je učitelj pokazal pravilno tehniko streljanja z lokom, nato pa smo tudi sami večkrat poizkusili. Na koncu smo imeli tudi tekmovanje, na katerem je zmagal Timotej. Po večerji smo imeli še nočno animacijo, kjer je vsaka soba predstavila po eno plesno točko. Nočna animacija je bila zelo zabavna in prav vsi smo uživali.
Tom Carović
 
5. dan
dan5 2 dan5 3 dan5 1 
Zadnji dan šole v naravi smo imeli orientacijski pohod. Razdelili so nas v več skupin, nam podali mape in kompase. Na mapi je bilo označenih več točk, do katerih smo morali priti. Na teh kontrolnih točkah so bila različna vprašanja, na katera smo morali odgovoriti. Ko smo se vrnili s pohoda, nas je pričakalo kosilo, nato pa razglasitev rezultatov orientacijskega pohoda ter razglasitev najbolj čiste sobe. Po prejetju diplom smo se poslovili od Doma Peca in se z avtobusom napotili domov.
Žiga Vipotnik
Dostopnost