Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv novic


Plavalni tečaj 3. razredov

V ponedeljek smo imeli plavalni tečaj. Komaj sem čakal, da prvič v tem šolskem letu zaplavam.
Ko smo se razdelili po garderobah, smo se preoblekli. Odšli smo na bazen in se posedli. Predstavili smo se z učitelji, ki so preverili naše plavalne veščine. Sledila je prva vaja. Učili smo se kravl, ki smo ga že prvi dan preizkusili v velikem bazenu. Preplavali smo 50 m. Drugi dan smo se učili žabico in žabico »babica«. V sredo smo se za ogrevanje lahko igrali, potem pa smo se učili še hrbtno plavanje. V velikem bazenu smo preplavali 50 m kravla, 50 m hrbtno in še 50 m žabico. V četrtek smo imeli generalko in ponovili vse vaje. V petek smo pričakali starše, katerim smo pokazali, kaj znamo.
Nik Jančič, 3. b
 
Na plavalnem tečaju smo se imeli zelo lepo. Naučili smo se plavati drsenja, kravl, žabico, žabico »babico« in hrbtno plavanje. Ko smo se naučili, smo šli v velik bazen. Za ogrevanje smo se veliko igrali. Na testiranju smo plavali 10 minut neprekinjeno. Skakali smo bombico, na noge in na glavo. Najbolj mi je bilo všeč, ko so nas prišli gledat starši.
Gašper Krašovic, 3. b
 
V nedeljo zvečer sem bil tako neučakan, da nisem mogel zaspati. Zjutraj sem se zgodaj zbudil in odšel v šolo. Avtobus nas je odpeljal do bazena. V kabinah smo se preoblekli v kopalke in se stuširali. Po stopnicah smo prišli do bazena, kjer so nas čakali vaditelji plavanja. Najprej so se predstavili, nato pa smo odšli v bazen. Plavali smo kravl in žabico. Plavali smo tudi v velikem bazenu. V sredo pa me je že zjutraj bolel trebušček. Učiteljica je poklicala mojo mamico, ki je prišla po mene. Odpeljala me je domov. V četrtek sem bil spet zdrav in nadaljeval z učenjem plavanja.
Niko Bakija, 3. b
 
Na plavalnem tečaju smo se učili različnih stvari: kravl, hrbtno, žabico in domine. Skakali smo s štartnega bloka. V bazenu smo bili vsak dan tri ure. V petek pa smo imeli zaključek plavalnega tečaja.
Lea Blažan, 3. b
 
Na plavalnem tečaju smo se zabavali. Učili smo se kravl, žabico in še hrbtno ter različne skoke. Merili so nam tudi čas. Morali smo plavati 10 minut neprekinjeno.
Luna Horvatič, 3. b

IZDELOVANJE IZ GLINE

V mesecu novembru 2012 so se učenci od 1. do 4. razreda udeležili izdelovanja skulptur iz gline, kar je ustrezalo standardom iz spričevala. 
Učenci 1. razredov so naredili reliefno sliko z dodajanjem na temo zimska pokrajina s snežakom,
učenci 2. razredov so naredili skulpturo z dodajanjem – živalsko figuro,
učenci 3. razredov so naredili skrinjico in
učenci 4. razredov so oblikovali obhodno skulpturo iz enega kosa gline – človeško figuro.
 
Z vodenjem delavnice in z izdelki smo bili vsi zelo zadovoljni. Vse izdelke smo dobili cele in nepoškodovane.
 
Zapisala: Jana Kokalj, prof.

PLAVALNI TEČAJ 1. RAZREDOV

Tečaj plavanja za 1. razrede je potekal od ponedeljka, 3. 12. 2012, do petka, 7. 12. 2012, vsak dan po dve šolski uri. Učenci so se ob prihodu na bazen preoblekli v garderobah, kjer so oblačila tudi puščali. Prvi dan tečaja so bili otroci s preoblačenjem počasni, pomoč pa so potrebovali tudi pri sušenju las. Vsak dan so postajali spretnejši in s tem tudi hitrejši.
Na tečaj in s tečaja smo se vozili z avtobusom.
 
Z izvedbo tečaja smo bili vsi zelo zadovoljni. Učitelji plavanja so se zelo potrudili in skoraj vsi učenci so usvojili zahtevane cilje. Vsi učenci so ob zaključku tečaja prejeli diplome glede na dosežene rezultate. Na plavalni tečaj so hodili zelo radi in bili zadovoljni in veseli, najbolj pa se jim je vtisnil v spomin zadnji dan, ko so jih prišli pogledat njihovi starši, stari starši, bratci in sestrice. Pri predstavitvi so se zelo potrudili.
 
Zapisala: Jana Kokalj, prof.

Obisk knjižnega sejma

V četrtek, 22. 11. 2012, smo bralci, ki v letošnjem šolskem letu beremo knjige za bralno priznanje, in smo do sedaj prebrali vsaj tri knjige, odšli na knjižni sejem. Učenci od šestega do devetega razreda smo se trudili, saj smo si zelo želeli oditi v Ljubljano.
 
Zjutraj smo se zbrali pred šolo, vzeli malico in odšli na parkirišče, kjer nas je čakal avtobus. Pot do Ljubljane je hitro minila, saj smo si čas krajšali s petjem, pripovedovanjem šal in smehom.
Ko smo prispeli v Ljubljano, smo si najprej ogledali znamenitosti našega glavnega mesta in ob vsaki so nam učitelji povedali nekaj zanimivosti.
Končno smo prišli do Cankarjevega doma. Zdelo se mi je veličastno. Notranjost je bila razsvetljena in imela sem občutek, da je povsod dišalo po knjigah. Hodili smo od stojnice do stojnice oz. od založbe do založbe in si ogledovali knjige. Vse so bile zanimive, saj so bile namenjene tako najmlajšim kot tudi najstarejšim bralcem. Videli smo majhne in zelo tanke ter velike in debele knjige. Lahko smo spremljali tudi predstavo o tem, kako je branje pomembno za naš razvoj in bogatenje besednega zaklada. Seveda pa to še ni bilo vse. Vsak učenec je dobil tudi bon za dva evra, ki ga je lahko unovčil ob nakupu izbrane knjige. Skoraj vsi smo si kupili vsaj eno, nekateri pa tudi več.
Ob dogovorjeni uri smo se zbrali, se prešteli in skupaj odšli do Parlamenta, kjer smo počakali avtobus. Ko je pripeljal, smo se udobno namestili. Tudi pot domov je hitro minila, saj smo se zopet smejali, peli in si seveda ogledovali knjige, ki smo jih kupili.
 
Po mojem mnenju je branje boljše kot gledanje filmov, kajti z branjem si burimo domišljijo, se pri tem zabavamo in tudi bogatimo besedni zaklad.
 
Ivona Kovačić, 6. b
012

Obisk Osrednje knjižnice Celje – projekt »Rastem s knjigo«

knjiznicaUčenci 7. a in 7. b razreda smo v okviru nacionalnega projekta spodbujanja bralne kulture Rastem s knjigo v torek, 13. 11. in 20. 11. 2012, obiskali Osrednjo knjižnico Celje. Sprejela nas je prijazna knjižničarka, ki nam je predstavila delo v knjižnici in knjige s področja športa. Tudi letos smo prejeli knjižno darilo – izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo pisatelja Tadeja Goloba z naslovom Zlati zob. Naj bo branje užitek!
Sedmošolke in sedmošolci
Dostopnost