Arhiv novic
Šolsko tekmovanje iz fizike
Rezultate šolskega tekmovanja iz fizike najdete v priponki.
Državno prvenstvo v reševanju šahovskih problemov
Prvič je potekalo državno prvenstvo v reševanju šahovskih problemov. Naloge so bile enake za vse kategorije. Nejc je bil s 27 točkami od možnih 30 najboljši od vseh. Postal je državni prvak v počasnem šahu v kategoriji do 12 let.
V pospešenem šahu pa je osvojil 2. mesto v kategoriji do 12 let.
Za izjemen uspeh mu iskreno čestitamo!
Uspeh na šahovskem tekmovanju
V torek, 5. 3. 2013, je ekipa naših učencev na področnem šahovskem tekmovanju, ki ga je gostila naša šola, ponovila lanski uspeh: Nejc Amon (5. a), Jan Amon (4. a), Gal Guštin (6. b) in Milan Savić (5. b) so tekmovali v kategoriji učencev starih do 12 let in zasedli 2. mesto.
Nejc Amon je na pravkar minulem državnem prvenstvu v Murski Soboti postal dvojni državni prvak: v kategoriji F12 in tudi najboljši v reševanju šahovskih problemov. Na hitropoteznem turnirju, ki je potekal na tem istem tekmovanju, pa je dosegel 2. mesto.
Mentor: Tone Leskovec
Kulturni utrinek s Kosova
V ponedeljek, 11. 3. 2013, so se v šolski večnamenski dvorani predstavili učenci s Kosova, ki obiskujejo našo šolo. Ob pomoči njihove učiteljice slovenskega jezika ge. Zinke Hadžić so v programu z naslovom KULTURNI UTRINEK S KOSOVA predstavili svojo domovino in svoj rojstni jezik. Kulturni program so popestrili tudi z video predstavitvijo.
V vabilu so napisali, da želijo na takšen način izraziti hvaležnost vsem, ki jim pomagajo pri vživljanju v novo okolje in premagovanju ovir pri osvajanju znanja.
Vsem zbranim so hoteli pokazali, da se tudi sami trudijo po svojih najboljših močeh.
Vsem zbranim so hoteli pokazali, da se tudi sami trudijo po svojih najboljših močeh.
Tone Leskovec
Tehniški dan v 7. b razredu
V četrtek, 7. 3. 2013, smo imeli učenci 7. b razreda tehniški dan na temo čas. Izdelovali smo namizne ure. V šolo smo prišli ob 9. uri. Takoj, ko smo prišli v učilnico, sta nas učiteljici razdelili v dve skupini. Prva je odšla v računalniško učilnico, kjer smo izdelovali nalepke za uro – številčnico in se še prej naučili, katere vrste ur poznamo. Vse smo se naučili v nemščini. V drugi skupini pa so izdelovali ure. Ob 10.40 smo imeli malico, nato sta se skupini zamenjali. Po končanem delu smo vsi odšli v učilnico nemščine in se učili, kako vprašamo in povemo, koliko je ura. Ob 13.30 se je naš tehniški dan zaključil. Mislim, da je bil tehniški dan vsem všeč.
Leila Bohorč, 7. b