Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv novic


Dan iger in smeha

V sredo, 15. maja, smo za predšolske in šolske otroke, ki se zdravijo v Splošni bolnišnici Celje, pripravili že tradicionalno prireditev Dan iger in smeha. Za začetek je zazvenela himna prireditve, ki jo je zapel zbor I. osnovne šole Celje, v nadaljevanju pa so potekale zabavne igre, ki jih je na zelo šaljiv način povezoval klovn Ronald Mc Donald. Najmlajši so se predstavili z rajalno igro lapadu, šolarji pa so se izkazali pri podiranju kegljev in metu obročev v zapik. Zmagovalci so bili prav vsi, ki so v igrah sodelovali, za spomin pa so dobili lepa darilca in balone.
 
DSC 0020 DSC 0023 DSC 0058
 

Niso pa na prireditvi svojega poguma pokazali samo otroci, ampak tudi učitelji I. osnovne šole, ki so se ob koncu z zdravstvenimi delavci Otroškega oddelka pomerili v vlečenju vrvi.
 
DSC 0062 DSC 0081 DSC 0084
 
S čarovniškimi triki, ob katerih smo lahko samo strmeli, je voditelj še dodatno popestril prireditev, ki bo vsem udeležencem verjetno še dolgo ostala v prijetnem spominu.
 
DSC 0091 DSC 0106 DSC 0123
 
Zapisala: Alenka Laptoš

Naravoslovni dan petošolcev

V torek, 21. maja 2013, so imeli petošolci naravoslovni dan. Z avtobusom so se odpeljali v Ljubljano, kjer so obiskali živalski vrt, se sprehodili po stari Ljubljani, za zaključek pa obiskali še Hišo eksperimentov. 
DSCN0629DSCN0631DSCN0633DSCN0636thumb 1DSCN0638

Dan je bil zanimiv. Najbolj mi je bilo všeč v živalskem vrtu, in sicer opice, ker so tako skakale. Šimpanzi so se basali s hrano, potem pa pljuvali olupke. Všeč mi je bil tudi morski lev. Lucija

  
Izlet v Ljubljano je bil zanimiv. V živalskem vrtu smo videli veliko živali. Najljubši mi je bil konj, ker smo ga lahko božali. Bili smo tudi v Hiši eksperimentov, kjer smo lahko poskusili veliko novih in zanimivih stvari. Na koncu sem sodelovala pri poskusu. Zelo mi je bilo všeč. Sala
  DSCN0639DSCN0650DSCN0657DSCN06712DSCN0640
V živalskem vrtu sem se imel lepo. Najbolj so mi bili všeč opice, pav in slon. Tudi volkovi so se mi zdeli zanimivi. Taras
 
Bili smo v Ljubljani. V živalskem vrtu smo si najprej ogledali živali, nato pa smo obiskali še trgovinico in si kupili spominke. Po sprehodu po stari Ljubljani smo obiskali še Hišo eksperimentov. Dan je hitro minil. Tjaša
  
Šli smo v živalski vrt. Najbolj so mi bili všeč šimpanzi, saj so bili razigrani in zelo smešni. Šli smo tudi v Hišo eksperimentov in tam doživeli “dogodivščino” – vonjologijo. Nastja
 3DSCN0652DSCN0676DSCN0681DSCN0688DSCN0691
 
 

Medobčinsko posamično prvenstvo v atletiki

V torek, 21. 5. 2013, je na atletskem stadionu Kladivar potekalo medobčinsko posamično prvenstvo v atletiki za osnovne šole. Našo šolo je zastopalo 16 učencev in učenk, ki so se v posameznih kategorijah in disciplinah potegovali za najvišja mesta.
 
Naši učenci so dosegli naslednje uvrstitve:
 
mlajše učenke (letnik 2000 in mlajše):
daljina1. mesto: Vita Komel
60 metrov: 6. mesto: Kiara Tomažič Šeligo
met žvižgača: 16. mesto: Katja Zapušek
t 03
mlajši učenci (letnik 2000 in mlajši):
60 metrov: 3. mesto: Tibor Kregar
met žvižgača: 6. mesto: Jan Gerčer, 7. mesto: Jan Medved
t 02
starejše učenke (letnik 1998 in 1999):
– met žvižgača11. mesto: Rijana Mustafi, 12. mesto: Neža Hohnjec
300 metrov: 12. mesto: Neja Hlebec
 
starejši učenci (letnik 1998 in 1999):
1000 metrov: 2. mesto: Per Pintarič, 5. mesto: Filip Burnik
met žvižgača: 3. mesto: Šaban Alagić8. mesto: Tilen Žnidarec
višina: 5. mesto: Jakob Pirš
60 metrov: 6. mesto: Nik Pfeifer7. mesto: Rinor Bytyqi
t 04 t 01
Vsem učenkam in učencem iskrene čestitke za dosežene rezultate.
Marjeta Lubej in Domen Ambrož

Šola v naravi – 6. razred

1. dan
 
Šestošolci bodo dneve od 20. do 24. maja preživeli v šoli v naravi v domu Kavka nad Kobaridom.
 
Ob prihodu nas je navdušila pokrajina s čudovitim pogledom na majhne vasice Beneške Slovenije, naš pogled pa je segel celo do morja. Popoldne so učenci spoznavali zdravilne rastline in se naučili streljati z lokom. Večer pa je namenjen spoznavanju okolice doma.
 
DSCI4377 DSCI4389 DSCI4394 DSCI4414 DSCI4401 DSCI4424
 
2. dan
 
Jutro nas je pozdravilo z meglicami po okoliških vrhovih, kljub temu pa je bil dan ravno pravšnji za dopoldanski pohod na Kolovrat, popoldansko plezanje in obisk Kavkne jame. Prehodili smo del poti, ki se imenuje Pot miru, in si ogledali muzej na prostem – vojaške rove iz I. svetovne vojne. Speljana je po italijanskem in po slovenskem ozemlju.
 
Po Kavkni jami je dobil dom tudi ime. Dolga je 100 m, njena zanimivost sta dva vhoda. Eden je navpični (brezno), skozi drugega pa je mogoč dostop. Zaradi tega jama ni nikoli v popolni temi. Ime je dobila po pticah kavkah. Te so v njej iskale hrano, ki so jo odvrgli bližnji prebivalci.
Dan se je zaključil z ustvarjalno delavnico.
 
2dan 1 2dan 2 2dan 3 2dan 4 2dan 5 2dan 6 2dan 7
 
3. dan
 
Dan se je tudi danes začel z jutranjim razgibavanjem, nadaljeval pa s spoznavanjem rastlinstva v gozdu in s športnimi igrami. Zaradi zanimive razlage učiteljice so učenci brez zadržkov okušali raznovrstne rastline. Spoznali so tudi različne žuželke in pajke.
 
Sonce je popoldne še bolj grelo kot dopoldne, zato je bilo nabiranje zdravilnih rastlin ali streljanje z lokom toliko bolj prijetno. Nabrane rastline so dali sušit, iz papirja pa so izdelali škatlico. Vanjo bodo dali posušene smrekove vršičke, da si bodo doma lahko skuhali čaj.
 
3dan 1 3dan 2 3dan 3 3dan 4 3dan 5 3dan 6
 
4. dan
 
Tudi predzadnji dan v domu Kavka je minil v gibanju in v prelepem sončnem vremenu. Takoj po zajtrku so učenci odšli v Topolovo. To je vasica v Beneški Sloveniji z vsega 25 prebivalci. Pot do nje vodi po gozdu, na zadnjem delu poti pa so postavljene razne umetniške skulpture. Postavili so jih umetniki, ki se vsako leto poleti zberejo v Topolovem na umetniškem taboru.
V vasici so nekateri učenci poklepetali z dvema starejšima gospema. Priznali so, da jim je razumevanje besed delalo kar malo težav. Topolovo kot vasica pa je bila vsem zelo všeč, saj so vse hiše prenovljene, kljub temu pa jim je uspelo ohraniti stavbno dediščino.

Prijetno utrujeni in lačni so učenci sedli k mizi, po kosilu pa zopet na teren. Eni na plezanje, drugi pa v Kavkno jamo. Žal pa se je pozno popoldne pooblačilo in začelo je deževati. To pa ni nikogar motilo, kajti večer je bil namenjen aktivnostim v domu.
 
4dan 1 4dan 2 4dan 3 4dan 4 4dan 5 4dan 6 4dan 7
 

5. dan

 

Po štirih sončnih dneh smo se prebudili v zasneženo jutro, kar je v učencih vzbudilo nemalo začudenja.

Z vso vnemo so se po zajtrku lotili izdelovanja lutk in pisanja scenarija za predstavo. Delo je potekalo v skupinah. Ko so končali, so jedilnico spremenili v lutkovno dvorano in igrice tudi odigrali.
Pokazali so veliko domišljije in ustvarjalnosti.

Bivanje v domu Kavka so zaključili s prepevanjem slovenskih pesmi ob spremljavi kitare učitelja Matjaža.

Po izjavah učencev je bila ta šola v naravi zelo poučna, saj so spoznali del Slovenije, ki ga redkeje obiščemo. Seznanili so se z zdravilnimi rastlinami in njihovo uporabo, z dogodki iz zgodovine – 1. svetovna vojna, poslušali nadiško narečje – Topolovo, obiskali kraško jamo, hodili po slovensko-italijanski meji, poleg tega pa se ves čas gibali v naravi.

Hvala osebju doma za prijaznost in dobro počutje.

 
dan5 1 dan5 2 dan5 3 dan5 4 dan5 5 dan5 6 dan5 7

Zaznavanje s čutili v 4. a razredu

V torek, 14. 5. 2013, smo pri uri naravoslovja in tehnike spoznavali delovanje naših čutil. Razdelili smo se v štiri skupine.
 
130514NIT4r 01130514NIT4r 02130514NIT4r 03thumb 130514NIT4r 04130514NIT4r 05
 
V prvi skupini smo imeli zaznavanje OKUSA z JEZIKOM. Poskusili smo različno sadje, sladkor, sol … Ugotavljali smo, na katerem delu jezika okusimo sladko, slano, kislo in grenko. V drugi skupini smo zaznavali zvok s pomočjo SLUHA – UŠESA. Pomagali smo si z različnimi inštrumenti. Z zaprtimi očmi smo jih morali prepoznati. V tretji skupini smo zaznavali z našim največjim čutilom KOŽO – TIPANJE. V vreči smo imeli veliko različnih predmetov, katere smo morali prepoznati samo s tipanjem. Šele na koncu smo preverili, če smo pravilno prepoznali različne predmete. V četrti skupini smo zaznavali VONJ – NOS. Z zaprtimi očmi smo vonjali in ugibali, katere snovi so to. Pri nekaterih začimbah smo imeli kar nekaj težav s prepoznavanjem.
Ura naravoslovja nam je bila zelo všeč in je prehitro minila.
Zapisali učenci 4. a razreda
 
130514NIT4r 06130514NIT4r 07130514NIT4r 08130514NIT4r 09

Evropska vas

V šolskem letu 2012/2013 sodelujemo v mednarodnem  projektu Evropska vas, v katerega je vključenih 9 slovenskih regij. Projekt evropska vas je slovenski šolski projekt za mlade, v katerem sodelujejo osnovne šole, srednje šole in druge vzgojno-izobraževalne ustanove. Osnovna ideja projekta je spoznavanje in sprejemanje evropske družbene in kulturno –socialne stvarnosti ter hkrati zavedanje lastne kulturne identitete. V celjski regiji je od leta 2005 v vseh aktivnostih projekta Evropska vas sodelovalo 28 680 učencev, dijakov in študentov. Zaključna prireditev  je  ob dnevu Evrope,  v mestnem jedru – Krekov trg, ob sodelovanju Mestne občine Celje.
 
Skupna tema projekta: Evropsko leto državljanov 2013
Evropska komisija je ob vstopu v leto 2013 začela dejavnosti evropskega leta, posvečenega evropskim državljanom in njihovim pravicam. Evropsko leto državljanov  poteka pod sloganom:
“Za Evropo gre. Za vas gre”. Evropsko leto pomeni 20. obletnico državljanstva EU, ki je bilo uvedeno leta 1993 z Maastrichtsko pogodbo.
 
Naslov šolske tema: Kultura – Slovenska in evropska identiteta
Glavni cilji projekta so:
•    spoznavanje drugih narodov oz. pridruženih članic EU,
•    spodbujanje medkulturnega razumevanja, strpnosti, solidarnosti,
•    zavedanje lastne kulturne identitete.

d056 03 d056 01 d056 04 d056 05
V projekt Evropska vas 2012/2013 smo stkali  niti slovenske in evropske kulture.  Nastala je živo pisana preproga naših iskrivih čutenj, ki jih danes živimo in delimo. Naša učenka je razmišljala tako: »Česar ne poznamo, ker nas naša kultura ne uči, nam to razloži druga kultura, samo dovolj veliko srce moramo imeti za kaj takšnega.«
 
Odkrivali smo kulturno raznolikost naše države in Evropske unije. Iskali smo tisto, kar nas povezuje, združuje, razlikuje s ciljem:                                                   
•    spodbujanja  medkulturnega razumevanja, strpnosti, solidarnosti,
•    spoznavanja drugih narodov oz. pridruženih članic EU,
•    zavedanje lastne kulturne identitete.
   
Aktivnosti projekta so bile del pouka s poudarkom na:
•    Od zrna do kruha
•    Demokracija – prihodnost družbe
•    Steklarstvo – nekoč in danes
•    Evropske prestolnice kulture
•    Aktivno državljanstvo
d056 02
(Celotna ekipa: Timotej, Tilen, Tara, Nejc in Dejan)
 
Dostopnost