Arhiv novic
Ekodan – 7. razred
Učenci 7. razredov smo se na ekodan odpravili na Šolski center Šentjur. Na začetku smo bili prijazno sprejeti in povedali so nam nekaj o tej šoli. Po sprejemu smo se razdelili v tri skupine in odšli vsak s svojo skupino proti delavnicam. Naša skupina je na začetku lupila jabolka, izdelovala deklaracije za njih in jih na koncu sušila. Po tem smo se odpravili v skupni prostor in tam pomalicali. Nato smo se odpravili še v drugo delavnico. Bili smo v računalniški učilnici, kjer smo izvedeli nekaj novega o tridimenzionalni tehniki. Ko smo prispeli nazaj v skupni prostor, so nas tam pričakale zelo okusne tortice. Po sladici smo se peš odpravili do železniške postaje in se z vlakom odpeljali v Celje. Tako se je zaključil ekodan.
Zala Črepinšek, 7. a
Dan se je začel tako, da smo se z razredoma dobili pred šolo. Vzeli smo malico in pijačo ter se odpravili proti železniški postaji. Ko smo prišli na šolo, so nas razdelili v štiri skupine. Najprej smo nekateri šli v kuhinjo, kjer smo pripravljali pecivo oz. kekse z jagodno marmelado. Delali smo različne oblike keksov, celo rogljičke. Vsak je imel eno nalogo. Bilo je zabavno in po končanem delu smo si privoščili pecivo. V drugem delu pa smo odšli v naravo in si ogledovali okolico. Predstavljali so nam rastline, živali in še druge stvari. Na koncu smo odšli še v laboratorij, kjer so nam predstavili razliko med gnojeno in negnojeno travo. Ekodan smo tako zaključili in se z vlakom odpeljali nazaj v Celje.
Lara Tomše, 7. a
Ekodan v 5. razredu
V ponedeljek, 7. 4. 2014, smo imeli ekodan. Izdelovali smo stavbe iz odpadnih škatlic. Najprej smo jih zlepili v obliko stavbe, jih oblepili s časopisnim papirjem ter pobarvali s tempera barvami. Ustvarjali smo v parih. Na koncu smo iz stavb sestavili mesto. Bilo mi je zelo všeč, kajti domišljija je imela prosto pot.
Nejc Fludernik, 5. a
Ekodan (8. razred)
Učenci 8. razredov smo si na ekodan v prvi uri po nemškem receptu pripravili hranilen zdrav zajtrk. Naša skupina je pripravila okusen müsli z jogurtom, orehi, mandlji, medom in jabolki. Pred tem smo v nemščini ponovili izraze za sestavine ter rešili učni list z receptom. Nato smo delali po skupinah. Polovica skupine A je v računalniški učilnici izračunala svoj indeks telesne mase, porabo kalorij, srčni utrip …, druga polovica pa je v telovadnici trošila kalorije z igranjem namiznega tenisa, košarke in badmintona. Nato smo se zamenjali. Skupina B je spoznala še nekaj novih izrazov, povezanih s prehrano, nato pa smo izdelali figure iz prehrambnih izdelkov iz reklam. Jaz sem uporabila cvetačo, paradižnik, kumare, korenček za obraz. V skupini C smo izdelali filter za vodo ter si ogledali ličinko pijavke ter enoceličarja. V nadaljevanju smo se zamenjali, tako da so vse skupine opravile svoje aktivnosti.
Leila Bohorč, 8. b