Skoči na glavno vsebino
03 428 51 00 | Faks: 03 428 51 26 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje tajnistvo@iosce.si

 

Ustvarjalnost, podjetnost in inovativnost


 

Urjenje v besedni komunikaciji z uporabo lesenih kock

Tretje srečanje UPI krožka smo namenili urjenju v besedni komunikaciji. Učenci so tiho spremljali vajo besedne komunikacije, pri kateri dva izbrana učenca sodelujeta pri sestavljanju lesenih kock različnih barv in oblik v celoto. Eden od njiju  kot aktivni daje navodila drugemu, kako naj zloži kocke v celoto in jih istočasno tako tudi sam zlaga. Drugi učenec je kot pasivni moral samo izvajati navodila aktivnega učenca in sestaviti povsem enako celoto iz kock, ne, da bi videl, kako jih sestavlja prvi učenec. Pri tej vaji je zelo pomembno, da so navodila aktivnega učenca razumljiva, zelo natančna in podrobna, sicer se na koncu sestavljenke iz kock zelo razlikujejo. V drugem delu so mladi arhitekti nadaljevali z izdelavo stolpa: izdelava podrobnosti in barvanje površin stolpa.

Naslednjo uro bomo obiskali delavnico svetovno znanega karikaturista in se tudi sami preizkusili kot umetniki.

 fotka UPI 03 15 4 fotka UPI 03 15 3fotka UPI 03 15 5 fotka UPI 03 15 6 fotka UPI 03 15 1

Postali smo arhitekti in sodelovali v skupinah

Drugo srečanje krožka UPI je bilo namenjeno spoznavanju  poklicev, veliko pozornosti pa smo namenili skupinskemu delu in komunikaciji med člani skupine.

Na začetku ure so se učenci preko igre predstavljali in hkrati opredelili, kaj bi v prihodnosti radi postali. Preko projekcije smo spoznavali poklice, se pogovarjali o njihovi specifiki in hkrati kot mentorji od učencev želeli izvedeti, kateri poklic bi jim bilo dobro v naših prihodnjih urah v okviru krožka predstaviti.

Za tokratno uro smo se odločili, da bomo učence naključno razdelili v štiri skupine. Naloga vsake skupine je bila, da se preizkusijo v poklicu arhitekta in iz kosov papirja izdelati stolp. Ob tem je nekdo v skupini prevzel vlogo vodje skupine, koordiniral izdelavo načrta ter na koncu samo izvedbo ideje. Učence je bilo zanimivo opazovati, kako so bili na začetku zadržani drug do drugega, nato pa so bili ob pomoči mentorjev drug do drugega poslušni, utemeljevali so svoje ideje ter hkrati upoštevali ideje drugih in postali homogena skupina. Izdelava stolpa se bo nadaljevala še v prihodnjem srečanju, ko bodo učenci o pomenu komunikacije in poslušanja drug drugega preko socialne igre izvedeli še več.

fotka UPI 03 15 fotka UPI 03 15 2 fotka UPI 03 15 4 fotka UPI 03 15 5 fotka UPI 03 15 6

Ustvarjalni, podjetni in inovativni učenci

Naši otroci so naša prihodnost, zato se je Mestna občina Celje skupaj z Območno obrtno-podjetniško zbornico Celje in našo šolo odločila, da podpre prizadevanja v naši skupni nalogi, da naše otroke čim bolj pripravimo na življenje, ki jih pričakuje po končanem izobraževalnem procesu.

Ustvarjalnost, podjetnost in inovativnost je krožek, v katerem se prepletajo vsebine , ki so izredno pomembne v življenju vsakega posameznika od osebne rasti do miselne odprtosti, odnosa do zdravja, narave, okolja, poguma, vztrajnosti, odgovornosti, samodiscipline, radovednosti in kritičnosti do spoštovanja tradicije. Krožek se bo zaključil v mesecu juniju, ko bomo organizirali zaključek za starše, na katerem vodo učenci predstavili osvojena znanja in veščine.

Mentorja krožka sva Anton Leskovec in Bernardka Zupanc, zunanja mentorica pa je Tatjana Štinek iz Območne obrtno-podjetniške zbornice Celje.

Naše prvo srečanje je potekalo po letošnjih zimskih počitnicah. Učenci so se seznanili z namenom in značilnostmi krožka ter osnovnimi pravili vedenja med potekom dejavnosti.  Po vzpostavitvi prvega osebnega stika so učenci pričeli sproščeno sodelovati v razgovoru na temo  komunikacije v krožku: način pogovora in  poslušanja, spoštovanje mnenj drugega, pravica do izražanja svojega mnenja. Sledil je vodeni pogovor  na temo spoznavanja samega sebe in razlikovanja med osebnimi cilji in osebnimi željami.

 DSC05423 DSC05424 DSC05426

Dostopnost