Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

4. dan

Ko smo se danes zjutraj zbudili, smo se zbrali zunaj in šli na tek. Ko smo se vrnili, smo šli na zajtrk in nato na ladjico. Vožnja je trajala približno eno uro. Prispeli smo na otok Grgur, kjer smo krmili jelene, imeli pohod do nekdanjega ženskega zapora in se kopali ter skakali v vodo. Nato smo se odpeljali nazaj v Baško. Po kosilu smo pospravili sobe in imeli pouk. Po počitku smo odšli nazaj na plažo, vadili in testirali plavanje. Za večerjo smo jedli pico, nato pa odšli v mesto in nakupili spominke ter jedli sladoled.

Tim Rihter Kožar, 5. a

3. dan

Za nas se je dan začel ob 7. uri zjutraj, ko smo se zbudili, se oblekli in odšli na telovadbo. Po zajtrku smo pospravili sobe, se oblekli v kopalke in odšli na plažo. Najprej smo se učili oz. vadili različne tehnike plavanja, nato pa smo se vozili s kanuji in supi. Bilo je odlično. Nato smo imeli kosilo, ki je bilo zelo okusno. Po njem smo se med počitkom spočili in imeli pouk. Ko smo zopet odšli na plažo, smo še bolj vadili plavanje, se malo igrali in zopet supali. Pred večerjo smo se s skiroji odpeljali na kratek izlet po mestu. Po večerji smo se uredili in imeli na terasi plesni večer. Dan smo zaključili ob 22. uri.

Taja Vekuš, 5. a

2. dan

Zbudili smo se ob 7. uri. Nato smo se umili, oblekli. Sledila je jutranja telovadba, ki je trajala pol ure. Ob 8. uri smo imeli zajtrk. Po enournem počitku je sledil orientacijski pohod po mestu, pri katerem smo morali reševati različne naloge. Obiskali smo tudi akvarij, kjer smo videli različne živali. Bilo je zelo lepo. Nato smo se odpravili nazaj v dom in se pripravili za kosilo. Po kosilu smo imeli eno uro počitka, med katerim smo se odpravili ven in igrali odbojko. Po igri smo imeli eno uro pouka, nato pa smo se odpravili na plažo, kjer smo vadili plavanje. Ko smo prišli nazaj, smo se stuširali in zopet igrali odbojko z učitelji. Po igri je sledila večerja, ki je bila zelo okusna. Odpravili smo se tudi na večerni pohod do cerkvice na hribu, s katerega je bil zelo lep razgled na Baško. Ob vrnitvi v dom smo si privoščili tudi sladoled. Imeli smo se zelo lepo.

Amina Džuno, 5. c

1. dan

Napočil je čas, da se tudi mi učenci 5. razredov odpravimo v Baško. Že zelo zgodaj zjutraj smo se odpravili na avtobus, ki nas je odpeljal do Baške. Pot je trajala okoli pet ur, vmes smo malo pospali, da smo imeli kasneje energijo. Ko smo končno prispeli v Baško, smo se hitro razporedili v sobe in si oblekli kopalke ter odtekli na plažo. Tam smo naredili test plavanja. Po plavanju smo se odpravili nazaj v dom in tam pojedli okusno kosilo. Po kosilu smo si uredili sobe in se spet z veseljem odpravili na plažo in tam preživeli zelo zabavnih nekaj ur. Nato smo se stuširali, oblekli, pojedli večerjo. Zvečer nas je čakal spoznavni večer, kjer se je vsaka soba predstavila s svojo točko.